Doświadczenie zawodowe :
Ukończone szkolenia / kursy / certyfikaty :
Kompetencje
Ukończone studia :
Elektro Neuro Mobilizacja Obszaru Twarzowego - ENMOT
Diagnoza Procesów Integracji Sensorycznej - Fundacja OKNO
Neurobiologiczne podstawy integracji sensorycznej - kurs I -go stopnia - PSTIS - prowadząca mgr Jolanta Kazanowska, mgr Ewa Romanik
Kurs terapeuty integracji sensorycznej - Uzyskane kwalifikacje w zakresie diagnozowania, planowania i prowadzenia terapii integracji sensorycznej - PSTIS, prowadząca mgr Jolanta Kazanowska, mgr Ewa Romanik
SMURF strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów w dyslalii obwodowej. – prowadząca prof. dr hab. Danuta Pluta – Wojciechowska
ETTHNO elastyczno – terapeutyczny taping w logopedii/ neurologopedii – prowadząca dr Martyna Brychcy
Terapia behawioralna w teorii i praktyce - SPOA Gdańsk
Diagnoza skróconych wędzidełek jamy ustnej w aspekcie logopedycznym - prowadząca dr Mira Rządzka
Terapia mięśniowa strefy orofacjalnej. – prowadząca mgr Sabina Szober
Masaż logopedyczny strefy orofacjalnej - prowadząca mgr Sabina Szober
Artykulacja – ocena mowy dzieci (3-6 i starsze) Korekcja i sposoby wywoływania głosek. Diagnoza i terapia logopedyczna - prowadząca mgr Sabina Szober
Małe dziecko (0-2). Ocena rozwoju sensomotorycznego dziecka. Odruchy niemowlęce. Ocena wędzidełka języka. Stymulacja rozwoju komunikacji w pryzmacie sensomotorycznym. Wygaszanie przetrwałych odruchów niemowlęcych. Postępowanie po podjęciu wędzidełka języka u małego dziecka. Diagnoza i terapia logopedyczna - prowadząca mgr Sabina Szober
Migdałki w praktyce logopedycznej - prowadząca mgr Aleksandra Rosińska
Diagnoza miofunkcjonalna - prowadząca mgr Aleksandra Rosińska
Rotacyzm - diagnoza i efektywna terapia logopedyczna - prowadząca mgr Beata Nedwidek
Szereg szumiący. Diagnoza i terapia logopedyczna - prowadząca mgr Beata Nedwidek
Szereg ciszący. Diagnoza i terapia logopedyczna – prowadząca mgr Beata Nedwidek
Szereg ciszący. Diagnoza i terapia logopedyczna. II część. – prowadząca mgr Beata Nedwidek
Szereg syczący. Diagnoza i terapia logopedyczna – prowadząca mgr Beata Nedwidek
Seplenienie Międzyzębowe – diagnoza, metody korekcji i terapia na przykładzie głosek szeregu syczącego - prowadząca mgr Beata Nedwidek
Terapia rotaryzmu - prowadząca mgr Dominika Szczepańska
Masaż Logopedyczny - prowadząca mgr Dominika Szczepańska
Terapia ręki – warsztaty szkoleniowe - prowadząca mgr Dominika Szczepańska
Nadmierne ślinienie w logopedii. Diagnoza i terapia - prowadząca mgr Ewa Wojewoda
ORM bez tajemnic - prowadząca mgr Marta Czajka
Logopedyczny start. Szkoła młodego logopedy- prowadzący mgr Agnieszka Kaproń
Badanie wymowy dziecka 3-10 lat - prowadząca mgr Agnieszka Kaproń
Wystartuj z dyslalią – prowadząca mgr Agnieszka Kaproń
Dyslalia: praktycznie i skutecznie - prowadząca mgr Agnieszka Kaproń
Zabawy sensoryczne w logopedii. – prowadząca mgr Beta Wasielewicz
Wibratory logopedyczne. Wykorzystanie w terapii logopedycznej. – prowadząca mgr Aleksandra Kożdoń
Diagnoza logopedyczna w szkole w przedszkolu – co mówi nam o jednym dziecku, a co o skali zaburzeń mowy? - prowadząca Anna Walencik - Topiłko
Za mocno! Za głośno! Za szybko! – nadwrażliwość sensoryczne. Objawy, konsekwencje, postępowanie. – prowadząca Violetta Podsiadła - Kabacińska
Diagnoza opóźnionego rozwoju mowy - prowadząca mgr Anna Wójcik
Terapia opóźnionego rozwoju mowy - prowadząca mgr Anna Wójcik
Metody wywoływania głosek - prowadząca mgr Anna Wójcik
Rynolalia – Diagnoza i terapia logopedyczna - prowadząca mgr Angelika Bartnik
Badanie logopedyczne noworodków i niemowląt - prowadząca mgr Monika Budkowska
Ortodoncja dla logopedów – diagnoza i ortodoncja dla logopedów, diagnoza i terapia funkcji kompleksu ustno-twarzowego w ujęciu ortodontyczno-neurologopedycznym - prowadząca mgr Aleksandra Listwoń
Umiejętne szukanie argumentów w kontaktach z rodzicami - CKU ODiDZN Grudziądz
Jak wzmacniać u dziecka poczucie własnej wartości - CKU ODiDZN Grudziądz
Diagnoza logopedyczna w szkole i przedszkolu - Nowa Era
Nadwrażliwość sensoryczna. Objawy, konsekwencje, postępowanie.
Pomoce i zabawki sensoryczne jak odpowiednio dobrać sprzęty, aby wspierać rozwój dziecka?
Funkcjonowanie dziecka z Centralnymi Zaburzeniami Przetwarzania Słuchowego – możliwości diagnostyczne i terapeutyczne.
Nauczyciel edukacji przedszkolnej, wczesnoszkolnej
Zajęcia terapeutyczne w ramach rewalidacji
Nauczyciel logopeda w szkole podstawowej
Terapeuta Integracji Sensorycznej w szkole podstawowej
Ukończone studia pierwszego stopnia : Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi na kierunku : Pedagogika w specjalności : Edukacja Wczesnoszkolna (licencjat).
Ukończone studia drugiego stopnia : Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy na kierunku : Pedagogika w specjalności : Pedagogika Przedszkolna (magister).
Ukończone studia podyplomowe : Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu na kierunku : Logopedia - 2 lata.
Ukończone studia podyplomowe : Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu na kierunku : Neurologopedia.
Ukończone studia podyplomowe : Kujawsko-Pomorska Szkoła Wyższa w Bydgoszczy na kierunku : Oligofrenopedagogika z komunikacją alternatywną.
Ta strona została stworzona w kreatorze WebWave Wszelkie prawa zastrzeżone.